Výlet s minižáky a přípravkou

Rozlučka s nejmenšími házenkáři před začátkem léta. První víkend po vysvědčení se minižáci a přípravka vydali na dvou denní výlet do Nového Města pod Smrkem. Jako již tradičně bylo ubytování zařízeno v obrovské chatě, kam se vešel celý tým.

Shrnutí výletu trenérem Honzou Svobodou:
Výlet započal v sobotu ráno na nádraží. Společně jsme jeli vlakem až do Nového Města pod Smrkem. Dorazili jsme akorát tak na oběd, který jsme si dali v nedaleké restauraci. Počasí bylo slunečné, a proto jsme se po obědě vydali k vodě. S dětmi jsme se osvěžili, občerstvili a kolem 16:30 jsme se vyrazili ubytovat. Po ubytování začala volná zábava v podobě basketu, volejbalu a fotbalu. V kempu jsme měli objednanou večeři, byla svíčková. Po večeři děti měli pauzu, aby jim trochu slehlo a později jsme se vydali pro klacky k večernímu ohni. Před zapálením ohně se děti po týmech utkaly proti sobě ve fotbalu a ve dvojicích vyplnili kvíz o tom, jak dobře znají své trenéry. Výhercem kvízu se stala dvojce Jáchym a Tomáš. Pak byl zažehnut oheň a děti si mohli opéct špekáčky či chleba. Společně jsme si zazpívali pár písniček a v 22:00 byla večerka. Děti čekala večerní hra, tento rok v podobě stezky odvahy. Všichni úspěšně stezku prošli. Druhý den po vydatné snídani jsme zabalili všechny věci a vydali jsme se na výlet. Na výletě jsme se stavili u pramenu Novoměstské kyselky, podívali na Kočičí kameny a došli jsme až do Hejnic, kde jsme si dali oběd. Z Hejnic jsme jeli vlakem zpátky do Jablonce.

Děti si výlet užily, a proto doufám, že se opět za rok vydáme na podobnou cestu. Všem přejeme krásné prožití letních prázdnin, vidíme se v září (s některými již v srpnu na soustředění).